کانادا بازار وسیعی دارد و یکی از اقتصادهای فعال جهان است، در سال‌های گذشته با رشد جمعیت پایین و‌ کمبود نیروی کار مواجه شده و برای حل این مشکل طرح‌هایی ازجمله پذیرش نیروی کار متخصص از طریق روش اکسپرس اینتری و برنامه استانی ، بالا بردن دستمزد و دوره‌های آموزش نیروی کار فنی در کوتاه‌مدت را در دستور کار خود قرار داده است. آژانس اشتغال چندملیتی Randstad گزارش خود را در مورد پانزده بهترین شغل در کانادا برای سال 2020 منتشر کرده که براساس مشاغلیست که در حال حاضر بیشترین تقاضا در کانادا را دارند و نقش های متنوعی را در بسیاری زمینه ها شامل می شود.

1- دستیار فروش Sales associate

مشاغل دستیار و نماینده فروش بیشترین تقاضا را در سال 2020 دارند، این حرفه به متقاضیان بااستعداد که بتوانند محصولات را به مصرف کنندگان و مشاغل دیگر برسانند داده میشود

میانگین دستمزد : 50.255 دلار

2- راننده Driver

انواع مختلفی از مشاغل رانندگی در کانادا تقاضا می شود، از رانندگان مسافت دور و تحویل دهنده گرفته تا رانندگان لیفتراک . رانندگی وسیله نقلیه تجاری توسط کارفرمایان بیشتر مورد توجه می باشد که داشتن گواهینامه رانندگی وسیله نقلیه مربوطه یا مجوز فعالیت آن وسیله از الزامات این شغل می باشد.

میانگین دستمزد : 44.836 دلار

3- مسئول پذیرش Receptionist

مسئول پذیرش از مهمترین بخشهای یک مکان تجاری می باشد به همین دلیل داشتن روابط عمومی خوب با مشتری، مهارت های اساسی اولیه مانند آگاهی از سیستم های تلفنی و کامپیوتری از مهم ترین نیاز ها برای پذیرش این شغل میباشد.

میانگین دستمزد : 31.304 دلار

4- جوشکار Welder

اگر به لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در بین کارگران ماهر فکرکره ادید، باید بدانید که جوشکاری در این لیست جای دارد. برای افرادی که به دنبال شغلی با فرصت های زیاد برای رشد هستند و کار با دستان را مشکلی نمی دانند جوشکاری یک مسیر شغلی ارزشمند است.

میانگین دستمزد : 40.927 دلار

5- توسعه دهندگان نرم افزار Web developer

توسعه دهندگان به دلیل ساختن وب سایت ها، برنامه ها، نرم افزار و هر چیزی که نیاز به کد نویسی دارد یکی از حرفه ای ترین شغل های مورد تقاضا هستند. بخش فناوری سریع ترین رشد را در کانادا دارد بنابراین توسعه دهندگان حرفه ای که تسلط کامل بر front-end و back-end دارند بیشتر تقاضا می شوند.

میانگین دستمزد : 62.522 دلار

بهترین مشاغل کانادا 2020

در این بخش به بررسی بهترین مشاغل کانادا در سال 2020 که براساس معیارهایی مانند: میزان دستمزد، مدت‌زمان افزایش دستمزد ،فشار کار، رشد موقعیت شغلی و… تهیه شده می پردازیم.

بهترین مشاغل کانادا در سال 2020

 

دیدگاهتان را بنویسید