برای تازه واردین همیشه انتخاب استان و شهر زندگیشان یکی از بزرگترین تصمیمات محسوب می شود. یکی از فاکتورهای مهم و تعیین کننده میزان درآمد هر منطقه است، هر سال در کانادا هر استان کمترین میزان درآمد را بر حسب ساعت اعلام می کند و این رقم در سال 2018 افزایش قابل توجه ای داشته است.

حداقل درآمد در هر شهر کانادا
در تصویر ما به شما حداقل درآمد در هر استان را نمایش می دهیم، ولی سوال اینجاست که آیا انتخاب استان محل زندگی شما با ملاک قرار دادن این عکس منطقی و درست است؟ باید بدانید که عوامل مختلفی در حقوق مالی یک شخص تاثیر می گذارد، مثلا باید بدانید که مالیات و سیستم محاسبه آن در هر استان متفاوت است، علاوه بر این قدرت خرید نیز در استان ها تفاوت دارد به طور مثال شما برای خرید یا اجاره یک ملک در انتاریو بیشتر باید هزینه بپردازید تا برای خرید همان ملک در ساسکاچوان و این نشان دهنده هزینه زندگی بالا در انتاریو است.

انتخاب محل زندگی در کانادا به عوامل زیادی بستگی دارد و مهاجران عواملی مانند مدارس، دانشگاه ها، وابستگی به استان، علایق شخصی و کمبود نیروی کار در زمینه تخصصشان را در نظر میگیرند، مثلا فردی که در زمینه صنعت نفت تحصیلات خود را گذرانده برای پیدا کردن کار بهترین راه برای وی این است که به استان آلبرتا برود و آنجا دنبال شغل ایده عال خود باشد ولی فردی که از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارد و نیازی هم به کار و درآمد ندارد و میخواهد دوران بازنشستگی خود را بگذراند ونکوور را انتخاب می کند، پس همانطور که گفتیم عوامل زیادی بعد از حداقل درآمد در استان در انتخاب محل زندگی شما دخیل است.

دیدگاهتان را بنویسید