صفحه اصلی > اطلاعات عمومی کانادا : سوالات پرتکرار کانادایی‌ها از گوگل

سوالات پرتکرار کانادایی‌ها از گوگل

سوالات پرتکرار کانادایی‌ها از گوگل

گوگل در گزارشی موضوعات پرجستجوی سال 2020 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش « CERB» (کمک هزینه اضطراری دولت در دوران کرونا) بیشترین جستجو را بین کانادایی‌ها داشته است.

امسال یک سال معمولی برای کانادایی‌ها نبود، این را حتی از موضوعاتی که مردم در گوگل جستجو کرده اند هم متوجه می‌شویم. در سال 2020، عبارت « «CERB (کمک هزینه اضطراری دولت ) بیشترین جستجو را در گوگل داشته ‌است و مردم کانادا سوالات زیادی در مورد نحوه در خواست آن از گوگل پرسیده‌اند.

براساس این گزارش، «CERB» نه تنها یکی از برترین جستجوهای کانادا بلکه یکی از متداول‌ترین جستجوهای مرتبط با اخبار این کشور نیز بوده است.

علاوه بر جستجوی کلی در مورد این کمک هزینه مانند «تمدید CERB»، سوالات خاصی مانند «چگونه می توان برای کمک هزینه اضطراری دولت درخواست داد ؟» نیز از گوگل پرسیده شده است.

البته کانادایی‌ها غیر از کمک هزینه فدرال سوالات دیگری هم از موتور جستجوی گوگل پرسیده‌‌اند. سوالاتی مثل «چرا به آن کووید-19 گفته می شود؟»، «اپیدمی چیست؟» و حتی سواالاتی مانند «چرا مردم دستمال توالت می‌خرند» از جمله موارد دیگری هستند که بیشترین جستجو را داشتند.

در طول سال، کانادایی‌ها تعاریف برخی کلمات جدید که در سال 2020 متداول شده‌اند را هم پرسیده‌اند. اصطلاحاتی مانند «همه گیری»، «فاصله‌گذاری اجتماعی»، «نژادپرستی سیتماتیک»، «مرخصی اجباری-Furlough» و«Asymptomati -بدون علائم »، «-Caucus رایزنش»، « BIPOC- مخفف سیاه، بومی، رنگین پوست».

در بخشی از این گزارش، گوگل یادآور شد که برخی از این جستجو‌ها در کشورهای دیگر نیز پرطرفدار بوده‌اند.

گروه خبری

پست های مرتبط

نحوه ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری آنلاین

پروفایل های اکسپرس انتری آنلاین به دولت کانادا امکان می دهد ارزیابی…

2 شغل پردرآمد دولتی کانادا برای دانشجویان

در صورت تمایل به کسب درآمد در دوره تحصیل در کالج یا…

دیدگاهتان را بنویسید